Wydrukuj to Stronę

Podstawowe informacje

CZY WIESZ NA CZYM POLEGA DZIAŁANIE W PROJEKTORze?

BRAWO – właśnie zrobiłeś pierwszy krok do tego, żeby oprócz studiowania:

- podzielić się swoją wiedzą i pasją z innymi – POKAZAĆ CO JUŻ POTRAFISZ

- mieć realny wpływ na innych, być wzorem do naśladowania

- zdobyć doświadczenie związane z Twoim kierunkiem studiów ( lub Twoimi zainteresowaniami) poparte zaświadczeniem

- poznać innych studentów, którzy także są pasjonatami różnych dziedzin nauki, sztuki, kultury

- zwiedzić najdalsze zakątki Polski podczas projektów wakacyjnych i te bliższe ( realizując projekty systematyczne)

- wziąć udział w czymś naprawdę ważnym!


 

 

Permalink do tego artykułu: http://www.projektor.ukw.edu.pl/?page_id=18

1. Idea Projektora

PROJEKTOR – wolontariat studencki „PROJEKTOR – wolontariat studencki” to ogólnopolski program Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Fundację Rozwoju Wolontariatu.  Program ma na celu wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży mieszkającej na wsi i w małych miastach. W ramach programu studenci docierają do dzieci i młodzieży z małych miejscowości przekazując im wiedzę, ale także  pozytywne wzorce …

Pokaż strony »

2. F.A.Q.

  Jak zacząć?Przeczytaj najpierw wszystkie niezbędne informacje w dziale Podstawowe informacje, następnie zapoznaj się z powyższym Regulaminem. Gdy już to zrobisz, zapisz się do ogólnopolskiej bazy Projektora oraz skontaktuj ze swoim RKP. Czym się zajmujecie? Poprzez swoją działalność pragniemy zarażać dzieci oraz młodzież z małych miejscowości swoją pasją oraz chęcią do działania. Robimy to poprzez …

Pokaż strony »

3. Rejestracja

Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję, jak poprawnie zarejestrować się w Bazie Danych Projektów. Kliknięcie w obrazek spowoduje jego powiększenie. 1. Po kliknięciu na powyższy link, zobaczymy następujący ekran logowania. Wybieramy po prawej stronie – zarejestruj się jako wolontariusz. 2. Następnie czytamy i akceptujemy regulamin Projektora (należy zaznaczyć kwadrat) i klikamy Dalej. 3. Wpisujemy swoje podstawowe dane …

Pokaż strony »

4. Oświadczenie

Po zarejestrowaniu się i potwierdzeniu swojego uczestnictwa, nadszedł czas na ostatni krok, czyli wysłanie oświadczenia. Potwierdzasz w nim swoją gotowość do działania. Dzięki niemu również ostaniesz objęty ubezpieczeniem w czasie przygotowania i realizacji projektów. Formularz oświadczenia można pobrać ze swojego konta. Wystarczy zalogować się do Bazy Projektów Projektora, a następnie wejść w zakładkę Twoje Konto. U …

Pokaż strony »

5. Pisanie scenariuszy

Zanim zaczniecie szukać szkoły, zespołu i wolnego czasu, musicie najpierw przygotować scenariusz zajęć. Zgłaszając projekt w bazie Fundacji musicie podać następujące dane: Cel: co chciecie osiągnąć poprzez przeprowadzenie tego projektu. Grupa docelowa (wiek, liczba uczestników): wiek oraz liczba uczestników, pamiętajcie, że na 1 wolontariusza może przypadać łącznie 10 osób (max. 30 na całą grupę). Ramowy …

Pokaż strony »

6. Rozliczanie się z projektu

W celu rozliczenia projektu, lider grupy musi wysłać na adres Fundacji tabelę „Zestawienie kosztów przejazdu” wraz z biletami oraz faktury, które dokumentują zakup wykorzystanych materiałów i pomocy. Na rozliczenie projektu ma się 14 dni od daty jego zakończenia. Zwrot kosztów podróży wolontariusza z miejsca jego zamieszkania do szkoły, w której realizowany był projekt może nastąpić tylko …

Pokaż strony »

7. Inspiracje

Czasami, choć bardzo chcesz działać, brakuje Ci pomysłów, bądź też nie wiesz, jak zacząć. Z myślą o Tobie powstał ten dział. Znajdziesz tu scenariusze ze wcześniej zorganizowanych projektów, zdjęcia, muzykę, pomysły oraz krótkie instrukcje. Uwierz nam, natchnienie samo spłynie na Ciebie – nim się obejrzysz, już sam zaczniesz tworzyć niezwykłe warsztaty. Instrukcje: Zabawa z chustą …

Pokaż strony »

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych znaczników i atrybutów HTMLa: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>