↑ Powrót do Podstawowe informacje

Wydrukuj to Stronę

6. Rozliczanie się z projektu

Important!

Po zakończeniu projektu jego lider musi rozliczyć się z Fundacją. Jest to ważny krok, którego nie można pominąć!

W celu rozliczenia projektu, lider grupy musi wysłać na adres Fundacji tabelę „Zestawienie kosztów przejazdu” wraz z biletami oraz faktury, które dokumentują zakup wykorzystanych materiałów i pomocy. Na rozliczenie projektu ma się 14 dni od daty jego zakończenia.

Zwrot kosztów podróży wolontariusza z miejsca jego zamieszkania do szkoły, w której realizowany był projekt może nastąpić tylko i wyłącznie na podstawie prawidłowo wypełnionej tabeli „Zestawienie kosztów przejazdu„. Tabela ta powinna być potwierdzona przez szkołę pieczątką szkoły i podpisem jej dyrektora. Do tabeli należy dołączyć bilety.

>>Wzór prawidłowo wypełnionej tabeli<<

Zwrot wydatków (do 151 zł) na zakup materiałów oraz pomocy zakupionych przez wolontariuszy, związanych z tematyką oraz formą działań, realizowanych w projekcie edukacyjnym, następuje na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT – wyłącznie gotówkowych!

Notice

Wszystkie faktury powinny zostać wystawione na ninejszy adres:

„Fundacja Rozwoju Wolontariatu”
ul. 3 Maja 18/1
20-078 Lublin
NIP 712-319-88-59

Permalink do tego artykułu: http://www.projektor.ukw.edu.pl/?page_id=62

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć tych znaczników i atrybutów HTMLa: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>